poniedziałek, 7 kwietnia 2014

BIAŁOSTOCKIE (i nie tylko) NOWOŚCI KOSMETYCZNE

ZAPRASZAM NA FACEBOOKA https://www.facebook.com/brokatwspreju

STOP PRZEMOCY WOBEC ZWIERZĄT (KLIK)


CHCESZ OBSERWOWAĆ MOJEGO BLOGA?
KLIKNIJ TUTAJ


Witajcie,

dzisiaj, tak jak obiecałam, zapraszam na zakupowy wpis, czyli wpis dotyczący moich kosmetycznych nowości, które udało mi się nabyć w sobotę w Białymstoku. 
Będą nowe maski do włosów oraz nowa, kąpielowa, limitowana edycja kosmetyków Wellness&Beauty. Wiem, że wiele z Was czeka na ten post, także nie będę przedłużać :D.




Zakupy przedstawię Wam w kolejności zakupu, najpierw Auchan, potem Rossmann, Biedronka i zaległe zakupy z bloga od http://kobiecylajfstajl.blogspot.com/.



LORYS, CZEKOLADOWY KREM DO WŁOSÓW


Maski Lorys darzę pewnym sentymentem i myślę, że w swojej pielęgnacji regularnie będę do nich wracać. Mój sentyment bierze się chyba z faktu, który opisywałam Wam przy okazji Mojej Włosowej Historii. Maska do włosów Lorys (wtedy była to maska owocowa), była moją pierwszą w maską w życiu. Kupiłam ją w Warszawie, na pierwszym roku studiów. Bardzo miło wspominam tamte czasy, a maski Lorys dodatkowo mi o nich przypominają. Miałam kiedyś maskę Lorys Duo Chocolatte, ale tego kremu jeszcze nie widziałam, dlatego też padło na jego zakup.
Cena: 13,82 zł
Pojemność: 1 litr
Dostępność: Auchan


MASKI DO WŁOSÓW BINGO SPA

Jak widzicie wybrałam dwie wersje: proteiny&elastyna oraz moja wymarzona spirulina&keratyna. Czytałam o nich wiele pozytywnych recenzji i po prostu nie mogłam ich nie kupić. Planowałam je nabyć jeszcze mieszkając w Warszawie, ale wtedy miałam takie zapasy, że odpuściłam. Potem wyprowadziliśmy się z Warszawy i nie miałam już do nich dostępu :(. Wyjazd do Białegostoku był świetną okazją, aby w końcu i te maski dołączyły do mojej zacnej kolekcji. Wczoraj nałożyłam olej arganowy na włosy, następnie maskę z proteinami i elastyczną i muszę przyznać, że odrobinę się rozczarowałam - nie było miękkości, ale włosy były za to bardzo sprężyste. Zobaczymy co będzie dalej. Pisząc ten post trzymam na głowie maskę ze spiruliną. Recenzje na pewno się pojawią.
Cena: 12,03 zł
Pojemność: 500 g
Dostępność: Auchan


CZEKOLADOWY KREM POD PRYSZNIC BINGO SPA

To kosmetyk typu "zapchajkoszyk". Nie był mi potrzebny, po prostu odczułam nieodpartą potrzebę kupienia jakiegoś czekoladowego mazidła, czy myjaka do ciała.
Cena: 8,96 zł
Pojemność: 300 ml
Dostępność: Auchan


Nowa, kąpielowa, limitowana edycja kosmetyków Wellness&Beauty 
by Rossmann













Z tej nowej limitowej edycji wybrałam cudnie pachnące perełki do kąpieli z ekstraktem z kwiatów czereśni i z kwiatów róży (180g/5,49zł), sezamowy olejek do kąpieli (150ml/6,99zł), który mam ochotę nałożyć na włosy :D, żel do kąpieli i pod prysznic z olejkiem arganowym i ekstraktem z żurawiny (250ml/7,59zł) oraz masło do ciała SHEA (200ml/14,99zł). W moim ełckim Rossmannie tej nowej serii nie ma. Ja rozumiem, że Ełk to nie duże miasto, ale żeby aż tak ograniczać asortyment? 
Muszę przyznać, że to jedna z lepszych limitowanych edycji jakie kiedykolwiek miałam. Perełki do kąpieli pachną przecudownie (nawet Bartkowi się spodobało), olejek jest tłusty, ale nie tłuści i nie brudzi wanny, nie osadza się na skórze, nie pozostawia osadu. Żel pod prysznic z olejkiem arganowym i ekstraktem z żurawiny pachnie bardzo świeżo i energetyzująco, a masło do ciała poza pięknym zapachem, pięknie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.


LAKIERY DO PAZNOKCI

Od lewej widzicie lakier Lovely z nowej edycji RIO. Jest to lakier piaskowo-brokatowy. Mój ma numer 1, jest to srebrny piasek z fuksjowo-srebrnym brokatem. Bardzo fajny (uwielbiam piaskowe lakiery), ale trafił mi się egzemplarz z powyginanymi włoskami i pędzelkiem, bardzo ciężko maluje się nim paznokcie. Drugi lakier to Charm Limit za 3 zł, żadna rewelacja,ale kolor mi się spodobał.

LOVELY RIO NUMER 1




WINOGRONOWY PEELING BEBEAUTY

Ostatnio pisałam na swoim FP, że nie mogę doczekać się ich ponownego wprowadzenia, aż tu nagle jest :D, ale UWAGA!, peelingi obecnie nie są dostępne, także szukanie ich to strata czasu :(.  Ja swój egzemplarz dorwałam w Biedronce, która znajduje się na wsi (prawdziwej wsi) pod Ełkiem. Widocznie im się nie sprzedały, produktów nie zwrócili tylko zostawili na półce z myślą, że ktoś je kupi. Dostępne były tylko 4 czy 5 sztuk tych peelingów, zapach tylko winogronowy. Termin ważności mija w sierpniu 2014, co tym bardziej potwierdza fakt, że peeling jest niedobitkiem z ostatniej promocji :). 
Recenzję peelingu Mango BeBeauty możecie zobaczyć tutaj.


Ostatnie nowości to kosmetyki Belea i Alverde, które kupiłam na blogowej wyprzedaży od http://kobiecylajfstajl.blogspot.com/. W skład zestawu wchodzi odżywka kokosowa Balea, odżywka z kawą Balea oraz żel do mycia twarzy Alverde.


Niedługo kolejna porcja nowości kosmetycznych Balea i Alverde :D. Tym razem od http://pogodowa.blogspot.com/.


ZAINTERESOWAŁO WAS COŚ?



Pozdrawiam, Magda

28 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym kremem do włosów, ciekawa jestem jak się spisze :) Olejków do kąpieli także jestem bardzo ciekawa więc koniecznie daj znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą recenzje :) Cierpliwości :D

      Usuń
  2. Mi te peelingi z Biedronki nie podpasowały. Już się nie mogę doczekać kiedy się wybiorę do Auchan, a mam do niego jakieś 100 km:) Czekam na recenzję tego czekoladowego kremu do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od siebie mam 100 km do Auchan :D Dlatego pojechaliśmy bo to nie tak daleko :D

      Usuń
  3. Także od czasu do czasu wędruje do Ełku, by nabyć kosmetyki , których w moim mieście nie ma. W nowym Rossmannie w "centrum" jest dość duży asortyment ale tej limitowanki nie spostrzegłam. Bardzo kusi mnie te masło ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w ełckim Rossmannie niestety jest całe gówno :/ Tak na prawdę nie ma nic !!! Coś jest w gazetce SKARB, coś jest w gazetce promocyjnej, a u nas nie ma !! Mieszkamy w małym mieście i chyba nikt nie czuje potrzeby poszerzenia u nas asortymentu :/ To wszystko co widzisz w poście kupiłam w Białymstoku, u nas nie ma :/ :/ :/

      Usuń
  4. maska czekoladowa do wlosów to istna rozpusta :D chetnie bym wypróbowala
    i cała serię wellness&beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W serię wellness&beauty na prawdę warto zainwestować :D

      Usuń
  5. mam tę maskę - spirulina i keratyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mialam niczego z Bingo spa, ale jak skonczę Kallosy to na bank cos kupię bo słyszałam same pozytywy:) Ten różowo-neonowy lakiery wygląda megafajnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier jest przeźroczysto różowy z brokatem :D Fajnie sprawdzi się jako nawierzchniowy na np. białą emalię :))))))))))))))

      Usuń
  7. Zainteresowało mnie kilka kosmetyków. Przede wszystkim zakupy w Auchan: maski Lorys i BingoSpa. Narzekasz na te swoje mazury, a masz lepiej dostępne kosmetyki niż ja na tym swoim środkowym pomorzu :P Chciałabym pobuszować po Auchanie, ale Gdańska daleko, do Bydgoszczy też, a do Szczecina jeszcze dalej... Już nawet nie łudzę się, że gdzieś dorwę maski do włosów BingoSpa stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na mazurach gówno jest :D Na prawdę :D
      Białystok jest na Podlasiu :D Musiałam jechać na zakupy do drugiego województwa :D
      W bliskich rejonach mojego Ełku na serio nic nie ma :(((((((((((((

      Usuń
  8. Chyba będę musiała wybrać się w Białymstoku do Auchan po maski Bingo. Przynajmniej wiem że są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Auchan jest lepiej zapatrzony niż nie jedna drogeria :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie o tym myślę...to śmiem twierdzić, że Auchan jest lepiej zaopatrzony niż Rossmann !! :D

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ten czekoladowy krem do włosów. Również produkty z Wellness & Beauty wydają się być fajne. Nie miałam nigdy nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ciebie ciekawi czekoladowy krem do włosów i produkty z Wellness & Beauty :). Dobrze, że mówicie, wiem która recenzja powinna pojawić się jako pierwsza :D

      Usuń
  11. Jesteś z okolic Białegostoku? Ja mam do niego 60 km, ale już za kilka miesięcy czeka mnie tam studencka przeprowadzka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z EŁKU, około 90 km od Białegostoku :). Mam tam rodzinę więc pojawiam się tam raz na jakiś czas :D.

      Usuń
    2. A moja mama ma znajomą w Ełku i ja również byłam tam niejednokrotnie :D

      Usuń
    3. To zapraszamy częściej do Ełku :D

      Usuń
    4. I do Białegostoku wzajemnie :D

      Usuń
    5. To wszystko zależeć będzie od dziecka i Bartka :D Łatwo nie będzie :D

      Usuń
  12. Ale mnie zachęciłaś tymi zakupami!!!!!! musze sie sama wybrac:) Biedronka!!!

    OdpowiedzUsuń